Često postavljana pitanja

Šta je Moj Vodič?

Moj Vodič je jedinstvena knjiga koja Vam omogućava da:

  • Obiđete i posetite sve najbolje u Beogradu po preporuci Turističke organizacije Beograda. Upoznate najatraktivniju turističko-ugostiteljsko-prodajnu ponudu Beograda i Srbije.
  • Da uživate u sveobuhvatnoj ponudi preko 100 brendova iz Vodiča uz velike popuste.

Kakve pogodnosti imam kad kupim Moj Vodič?

Vlasnik Mog Vodiča ima prava na:

  • Velike opuste za usluge, robe i aktivnosti u svim subjektima koje poseti.
  • To su stalni godišnji popusti od 10% do 50%.

Kako se koristi Moj Vodič?

Potrebno je da pre nego što posetite subjekat (restoran, hotel, apartman...) izvršite rezervaciju preko telefona.Pri dolasku obavezno prvo pokažite Vaš Vodič i stranicu sa Vašim podacima domaćinu subjekta koji posećujete. Ukoliko je popust višeetapni , nakon izvršene usluge, ovlašćeno lice u lokalu će obeležiti u Vodiču, na stranici lokala, da ste bili gost.

Koliko dugo mogu da koristim Moj Vodič?

Moj Vodič važi godinu dana od datuma kupovine i mora obavezno biti naveden na prvoj vlasničkoj stranici Vodiča.

Zašto je neophodna rezervacija u objektima?

Da bi Vam osoblje lokala pružilo najbolju moguću uslugu i napravilo odgovarajuću pripremu za Vas. Ukoliko ne rezervišete ili se ne javite unapred, lokal ima pravo da Vam ne prizna popust.

Kako da naručim Moj Vodič?

Naručite Vodič online klikom ovde i uštedite 20%.

Da nije nekakva prevara?

Ne, ovo je čista win - win relacija za sve: Vi dobijate neograničene mogućnosti da uštedite u preko 100 brendova, provodeći se i uživajući u putovanjima, gurmanlucima, kupovini, sportskim i kulturnim aktivnostima... Oni koji Vas goste i prodaju Vam proizvode, dobijaju nove posetioce i kupce, a mi promovišemo najbolje u turizmu i robnoj ponudi beograda i Srbijei pravimo najboljim brend Moj Vodič...

Zašto subjekti Mog Vodiča daju popuste?

Interes subjekat u odobravanju velikih popusta je u tome što na taj način dobijaju nove goste i kupce i tako im se predstavi u najboljem svetlu. To postaje onda najbolja reklama za njih i gosti se vraćaju ponovo i prenenoseći pozitivne utiske svojim prijateljima.

Kakva je procedura kada kupim Moj Vodič?

Kad kupite Moj Vodič, ostaje Vam samo da uz pomoć prodavca popunite svoje podatke, ili podatke osobe kojoj ste kupili ili poklanjate Moj Vodič, i možete od istog trenutka da uživate u brojnim pogodnostima i popustima koje su Vam omogućene.

Da li mogu da zamenim staro za novo izdanje Mog Vodiča?

Da, posle 6 (šest) meseci korišćenja Mog Vodiča, isti možete zameniti za novo izdanje uz popust od 30 %, isključivo kod izdavača, prijavite se za zamenu: stari za novi Vodič na office@mojvodic.rs

Da li će biti još subjekata uključeno?

Naravno. Naš stručni tim svakog dana oplemenjuje ponudu za Moj Vodič. Pored onih koji su već izgradili respektabilno ime, trudimo se da pronađemo i prezentujemo manje poznate subjekte koji imaju čime da se pohvale, ponude i da šarmiraju goste Mog Vodiča.

Da li može da se desi da u toku godine neki od subjekata ne prizna važnost Mog Vodiča?

U toku važenja izdanja Vodiča, može da se desi da neki od subjekata promeni vlasništvo ili bude zatvoren, ako takvih promena bude, objavljivaćemo ih na sajtu u rubrici „Aktuelnosti“

Kako da reagujete ako imate neki problem u objektu koji ste posetili?

Ne oklevajte da nas o Vašim iskustvima, pozitivnim ili negativnim obavestite. Evidentno je da mi ne možemo biti odgovorni za način vođenja svakog od subjekata predstavljenih u Vodiču. Vaša iskustva su nam korisna i potrebna, da bismo najbolje subjekte prepoznali i nagradili.

Kako da ostvarim popust prilikom kupovine?

Da, pouzećem, uz plaćenu poštarinu, za narudžbine preko dva primerka mi plaćamo poštarinu na treitoriji Srbije.

Isporučujete li na kućnu adresu?

Da, uz plaćenu poštarinu (pouzećem).


Ako imate drugih pitanja, pišite nam na office@mojvodic.rs